فصل 8 فورتنایت کی میاد؟

8 ام اسفندماه و به احتمال زیاد ساعت 12:30 به وقت تهران.

 

فصل 8 فورتنایت در چه تاریخی منتشر میشه

بر اساس شمارنده داخل بازی فورتنایت فصل 8 ام این بازی چهارشنبه 27 ام فوریه یا 8 ام اسفندماه منتشر خواهد شد.

همان طور که گیمر های این بازی تا به حال متوجه شده اند، فصل هشتم احتمالا با وقوع زمین لرزه همراه خواهد بود و احتمالا ترک هایی که در نواحی از زمین بازی ایجاد شده اند را دیده اید. علاوه بر آن تخم های دایناسور که در پولار پیک زیر قصر مشاهده شده اند ممکن است جزء رویداد هایی باشد که در عرضه فصل 8 این بازی نقشی را ایفا کند.

انتشار فصل هشتم fortnite این بار زمانی رخ خواهد داد که خیلی از استریمرها به بازی ایپکس مهاجرت کرده اند، و فورتنایت چند روزی است که جایگاه اولی خود را در توییچ از دست داده است. همین شکست موقتی مطمئنا باعث شده است که توسعه دهنده های اپیک گیمز تمام تلاش خود را برای بازگشت گیمرها به فورتنایت در فصل هشتم به عمل آورند.

خبر خوشی که اپیگ گیمز داد و به قول خود نیز عمل کرد battle pass این فصل می تواند برای افرادی که بتل پس فصل 7 را تهیه کردند رایگان باشد اما در صورتی که بازی کنندگان 13 از چالش هایی که به تازگی به بازی اضافه شده اند را طی کنند.

فورتنایت

فصل اول این بازی در 15 ام اکتبر سال 2017 منتشر شد. از جمله اصلی ترین ویژگی هایی که توانست این بازی را به رتبه اول گیمینگ برساند می توان امکان بیلدینگ و گیم چت را ذکر کرد.

 

سوالات

فصل 8 فورتنایت کی میاد. روز انتشار فصل 8 فورتنایت. سیزن 8 فورتنایت کی میاد؟ سیزن 8 فورتنایت در چه تاریخی برای دانلود قرار میگیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *