بازی روم 3 کی منتشر میشه

تاریخ انتشار rome 3 total war

 

سلام خوانندگان محترم امیدوارم سالم و سرحال باشید. تجربه عالی و کم نظیر بازی روم 1 و تا حدودی نسخه دوم بازی، در ذهن بسیاری از طرفداران این بازی این سوال را ایجاد کرده است که آیا روم 3 هم ساخته می شود و یا زمان انتشار روم 3 کی خواهد بود و نسخه سوم آن کی خواهد آمد.

خوب برای آن که جواب کاملی به سوال شما داده شود ابتدا باید عرض کنم که روم 1 و 2 تنها دو نسخه از مجموعه بزرگ بازی های total war هستند. این مجموعه فعلا شامل 12 سری بازی هست که همان طور که اشاره شد روم 1 و 2 جزئی از آن ها هستند. در لیست زیر شما می توانید نام تمامی نسخه های این بازی را مشاهده کنید.

مجموعه بازی های Total war

1. Shogun: Total War

2. Medieval: Total War

3. Rome: Total War

4. Medieval II: Total War

5. Empire: Total War

6. Napoleon: Total War

7. Total War: Shogun 2

8. Total War: Rome II

9. Total War: Attila

10. Total War: Warhammer

11. Total War: Warhammer II

12. Total War Saga: Thrones of Britannia

 

این سری بازی ها ابتدا در سال 2000 با انتشار نسخه شوگان قدم به کامپیوترهای ما گذاشت و موفقیت آن باعث شد که توسعه دهندگان آن یعنی Creative Assembly و Feral Interactive با انگیزه بالا به انتشار نسخه های بعدی آن اقدام کنند. در این مجموعه سری یک روم  با استقبال فراوانی مواجه شد و تجربه ای بی نظیر از یک بازی استراتژیک و مدیریتی را برای بازی کنندگان فراهم آورد.

جدیدترین سری بازی Total war کی میاد

آخرین نسخه total war با نام تاج و تخت های بریتانیا یا Thrones of Britania در تاریخ 13 اردیبهشت 97 منتشر شد.

بعد از انتشار این نسخه توسعه دهندگان این بازی برای ساخت سری بعدی این مجموعه دست به کار شدند و قرار است این بازی با نام Total War: Three Kingdoms  در بهار سال 2019 یا 1398 منتشر شود. همان طور که می بینید فعلا از سری سوم روم خبری نیست.

با تشکر کی میاد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *